دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس
سرخط خبرها

ویدئو | پیکر «حسن براتی» شهید مدافع امنیت در مشهد تشییع شد

  • کد خبر: ۱۳۵۱۱۵
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
ویدئو | پیکر «حسن براتی» شهید مدافع امنیت در مشهد تشییع شد
مراسم تشییع پیکر «حسن براتی» شهید مدافع امنیت در مشهد برگزار شد.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز، مراسم پیکر شهید «حسن براتی» شهید مدافع امنیت که به دلیل شدت جراحات ناشی از شلیک گلوله عوامل ایجاد ناامنی و اغتشاش در مشهد به شهادت رسیده بود، عصر امروز با حضور پرشور مردم قدرشناس و انقلابی مشهد، از میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

امروز همه آمده بودند. زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کاسب و بازاری، نیرو‌های نظامی و انتظامی، همه آمده بودند تا بار دیگر اعلام کنند که بر عهدی که با انقلاب اسلامی بسته اند، پایبند و وفادارند.
جمع زیادی از مردم، از ساعتی پیش از آغاز مراسم تشییع شهید، در میدان بسیج گرد آمده بودند تا بر حضور خود در هر عرصه‌ای که انقلاب به آن‌ها نیاز داشته باشد، تاکید کنند.

مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت، تا اذان مغرب و عشا ادامه یافت و پس از اقامه نماز نیز نمازگزاران حرم مطهر رضوی در رواق امام خمینی (ره) با پیکر این شهید وداع کردند.
گفتنی است پیکر مطهر این شهید برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان کاشمر زادگاه وی منتقل خواهد شد.

بسیجیان راه شهید براتی را ادامه می‌دهند

در حاشیه برگزاری این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید مدافع امنیت گفت: هزاران بسیجی در استان و کشور، راه شهید براتی را ادامه خواهند داد.
وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، بر آمادگی و حضور بسیجیان برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

شهید «حسن براتی» روز ۲۳ مهرماه بر اثر شلیک ۳ گلوله یکی از عوامل ایجاد ناامنی به شدت مجروح شد و پس از حدود یک ماه تحمل عوارض ناشی از این مجروحیت، ۲ روز پیش به دیدار معبود شتافت.

 

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->